Friday, March 26, 2010

Avatar - The Last Airbender

Sempena citer avatar nak kuar....
dem...
bukan citer avatar natang biru tu ye....
tapi avatar air bending...

meh kite tgk teaser trailer dia...


ok berbalek pade point aku td...
sempena movie dia nak kluar...
aku ingat mau marathon tgk citer dia balek...
dari book 1 sampai book 3....



aku harap2 movie dia x mengecewakan jiwa raga aku lah....
tapikan...
director dia M. Night Shyamalan...
aku kalau tgk citer arahan dia rase agak biase n boringlah...
perghh riso betol aku citer karton yg hebat jadi cam puaka plak...

kalau movie dia mcm puaka tahap lahabau memang cilaka lah  mamat director itu....

ok sebelom aku publish entry neh...
aku nak tolong epi komenkan...
konpem mesti dia komen camneh...
matang bro...matang =|
dem lu epi...

1 comments:

Jarr said...

dah tua tua tgk kartun....lempang nak?