Saturday, December 18, 2010

Rezeki

sebelom neh ade org tuh dapat baju baru...
mcm kanak2 dapat gule2...
riang semacam...
asek la duk belek baju baru tuh...
then x sabar2 nak pakai taim pi keje....
lololololol....

x lame kendian...
malam itu hari...
aku cakap kat wife aku...
nanti kite keluar beli baju baru...
dia senyum...
heh...

then malam semalam...
aku balek lambat...
dekat kol 1 pagi gak la baru sampai umah coz ade year end / krismas party...
under kampeni tempat aku keje...
kampeni laen wat dinner n sewaktu dgnnyer...
kiteorg wat party...
lolololololol....
ramai gak la yg turon malam tuh...
staff dari HQ, KLIA, JB n Penang...

ok la...
quite happening gak malam tuh...
2-3 wanita gojes ajak berkali2 joget sesame....
menari kat tengah depan stage kire dance floor la...
uhhh giler la....
x reti aku nak lembotkan badan ikot irama muzik neh...

bai de wei...
aku dapat voucher JJ 50 hengget dari kampeni kat party tuh...


kool eh??
kire rezeki la neh...
coz malam sebelom tuh aku dah cakap kat wife aku nak belikan dia baju....
sekali dapat duet tambahan plak...
wakakakaka....

n siang tadi dah pon pi shopping baju tuk dia...
sekian....