Monday, January 10, 2011

Daddy v2.0

okeh sambong dari post sebelom neh....
tapi lebey kpd gambar la dari karangan... =|

spt yg sedia maklom...
anak aku neh kecik je...
berat mase laher pon 2.56kg je...
x mcm ayah dia...
besar gedabak macam resakse...
tapi ibu dia lagi mcm resakse... =|
trololololol...

pakai baju baru sume bapak besar...
bukan baju saez xxxxxxxxxl....
tapi baju saez newborn okeh...
ekceli bukan baju tu yg besar...
tapi dia yg kecik..
okeh layan je lah pic kat bawah neh....






okeh sume pic katatas tuh dipetik taim umo dia 2 hari....
baidewei...
thanks to morph n his wife zante...
plus gbum coz sudi dtg melawat walaupon waktu melawat dah nak habes...
thanks again coz bagi hadiah kat budak kecit tuh...


ok pic yg bawah neh plak...
dipetik hari neh...
umo baru 4 hari...
tapi dah mcm2 memek muke yg dia wat...
paleng x bley blah memek muke meneran berak... =|










pic bawah neh bareng dgn atok dia...
atok bau masam kate dia...
trolololol...


sekian...


owh yeah...
aku dah beli kamera digital baru....
Canon Powershot A3100is....
aku beli pon sebab anak aku...
kalau x xdenye aku nak beli kamera digital neh...
plus ni la kamera digital yg pertama dalam hidop aku...
lololololololol...

1 comments:

chomelista homestay said...

Ko nih agak2 le pon,
time baby tgh beyaks ko kata dia wat memek muka ekekekek dedi yg sengal hahah.