Monday, February 21, 2011

[GAMES] FIFA 11

Terima kaseh pade incek pali....
kerane disebabkan dia aku kembali bermaen game fifa...
last aku maen game fifa 08 or 09...
x ingat plak...
trololololol...

aku maen balek disebabkan incek pali memperkenalkan patch team mesia...
yeah u read it right...
team mesia...
woottt...

sediket screenshot...








mesia lawan brazil okeh...
tapi kalah 2-0...
trololololol...

ape yg aku bley cakap taim lawan brazil...
team mesia dalam game neh dribbling sucks...
pastu kene tackle sket teros berguleng guleng cam citer hindustan...
lari pon x cukop laju...
kejap je kene cantas dek brazil punyer player... :|

okeh dalam game neh bukan aje team mesia yg ade okeh...
liga mesia pon ade (manager mode)....
hoooooooo.....

 








sori perlis...
korang memang mudah diayamkan...
trolololololol....

ape yg aku bley katekan...
reflex tuk shoot giler slow...
n agak sukar tuk score...

sekian terima kasey...

2 comments:

Kaki Gebang said...

Commentator die cakap cakap melayu? =|

Dark-Emperor said...

dak aih...
commentator cakap jawa...