Monday, June 29, 2009

Classic Games....

Assalamualaikum n slmt pagi...

hari ni aku xde mood...
xde mood nk keje...
ketiadaan or kekeringan duet...
menyebabkan aku jadi malas...

so bile kemalasan melanda...
aku surf la yg bukan2...
sampai la terlintas kat pale aku...
ttg game...
dh lame x maen game...
asek maen game kat pesbuk je...

pastu tpikir aku game2 yg dh lame giler x maen...
game yg suatu ketika dulu mnjadikn aku ketagihan tuk bmaen...
x laen x bkn...
DOS game...
lame siot x maen game2 yg cukop best suatu ketika dulu...
dulu aku suke maen transport tycoon deluxe...
dgn prince of persia...

so dgn x semena2 tanpe mbuang mase...
aku teros cari game2 klasik tu...(bkn klasiq wokeh)
akhernye aku telah diketemukan dgn satu site neh...
site neh best gak la...
sume game2 lame yg gune DOS dia ade...
hoooo nostalgic sunggoh...

bile aku donlod giler tkejot la...
saeznye range dlm 10mb ahhahaa...
giler kecik...
dulu aku rase giler babeng besar saez tuh...
time zaman era pakai disket yg bagak giler la...
8 inci kot klu x silap aku...
pastu bunyik pc pn maha kuat krek krek krek...
wakakakaka...
hard disk pn bagak...
x mcm skrg...
kecik2 je...

skrg neh aku baru donlod transport tycoon deluxe...
tgh mencari2 lg game2 laen yg aku pnah maen...

meh aku tepek sket screenshot...

Prince of Persia




Transport Tycoon Deluxe




Aladdin




The Lion King




n mcm2 lagi la......
klu tgk grafik dia mcm klakar la plak...
dulu time aku budak2...
rase best je tgk grafik dia...
skrg mcm klakar plak...
wakakakaka...

haaaa x sabar balek neh nk maen...
klu bley kat opis neh gak nak maen wakakakaka....

td neh pn ade opismet kutok2 ckp...
ape maen game budak2 neh...
haaa tu la..
diaorg x tau tanpa game2 neh...
aku xkn jadi or keje spt mane aku yg skrg neh...
biler aku ckp ni la DOS game...
diaorg bley tanye aku balek DOS tu ape??
wakakakaka....

0 comments: