Thursday, July 15, 2010

Batman, Knight and day...

ok semalam mewayangan diri dgn wife...
ingat nak tgk predators...
berator punyer berator...
nak sampai giliran kiteorg tetibe jadi full dah...
dayyyuuummm...

sempena dah full...
layan citer neh plak...

quite ok lah citer neh...
agak menghiborkan....
cumenye pade pandangan mata aku...
roy miller (tom kurus) terlalu perfect dalam movie neh...
lawan tembak2 dengan juta2 orang...
dia bley bertenang balas tembak musoh2 laen...
giler hebat...
rasenye mcm villain dalam citer neh sume mate kero...
x reti menembak...

btw..
cameron diaz nampak dah tua dalam citer neh...
ketuaan dia terserlah dengan jayanye...
but still cantek dipandangan mata aku...

overall ok lah...
7 out of 10 stars from me...
worth gak la 6 hengget duet aku...
owh wai~
silap...semalam wife aku yg banjer... :D

then pas mewayangkan diri...
teros stret balek...
sampai umah...
mandi2 layan movie neh plak...


yup...
aku one of the die hard fan batman...
banyak movie2 dia yg aku layan x kire yg animation or x...
cume animation neh adalah yg paleng latest punyer...

jalan citer ok...
menarek...
robin mati...
kene bunoh dek joker...
yg mati tuh bukan robin yg dah jadi nightwing tuh...
kalau dia yg mati maka xde la nightwing...
x gitu??

nightwing jadi pelakon tambahan je dalam movie neh...
robin yg mati tuh jason todd...
bukan dick grayson...
ni robin yg replace the 1st robin...
ramai confuse antara dick grayson n jason todd...
coz x tau robin ade dua kerekter...


same situation for batman ekceli...
ade 2 kerekter batman dalam siri batman beyond...
bruce wayne dah tua...
yg meneroskan legasi batman terry mcginnis...
bruce wayne just jadi penasehat duk kat umah perati terry dari supa kopita dia...

isk baek aku berenti kat sini...
sebelom aku spoil kan citer neh...
overall aku bagi 8 out of 10 stars for this movie...

the end...