Tuesday, July 28, 2009

BBQ Land~~~~

Haaa hari ahad yg lepas bertarekhkn 26/7/2K9 aku dgn sidia pegi join JTT forum yg aku slalu menepekkn diri dgn posting2 haramjadah....

ape tu JTT?? jgn tanye aku...
sejak 1st day aku join JTT x pernah skali pn aku amek port ape tu JTT...
Jom Teh Tarek kot...
entah la....
klu sesetengah forum panggel TT...
x kesah la panggel ape pn...
yg penting mempunyai maksod yg same...
iaitu kluar jumpe dgn rakan2 forum yg laen...
forum mane aku lepak??
meh aku pomot sket...
forum kat sini...
www.bincang.net

JTT yg kali keberape ntah n kali yg keberape aku join pn aku x tau kali ni bertempat di BBQ Land Sg Buloh...

mabeles beb tempat tuh....
ko bayar je RM18 per kepala then...
makan sampai lebam...
makan sampai pecah...
makan sampai muntah...
makan sampai pengsan...
makan sampai x larat nk makan lagi....

tp ape yg pasti daging dia superb beb...
mmg mabeles gile la daging dia...
yg laen2 pn ok gak...
mcm udang sotong n laen2 lg la...
ko amek je baper byk yg ko nk...

malas nk ckp byk...
eh aku cakap ke??
bkn aku menaep ke??
zzzzzzzzzzzzz.....
ah lantak la....
malas nk taep byk2...
aku tepek je pic2 kat sini...
nilaikan la sendiri dgn tafsir2 sndiri.....

ni pic tme menunggu ketibaan forumer2 yg laen kat shell dpn poli shah alam...
dari situ kiteorg konvoi pi destinasi makan sampai lebam...









Ketibaan di BBQ Land...........






Antara lauk2 yg disediakan...
amek je baper byk yg ko nak...










pastu bakar or masak or celur or rebos dlm kuali khas yg dia sediakan....
bab masak2 neh wat sendiri...
ikot sedap suke hati ko la....






makan makan time.............







ok ni pic sblm maseng2 gerak balek pas memenuhkan perot dgn kuasa pelahap yg telah habes digunekan...



dlm pic neh kurg 1 family...
dia dh cabot dulu....
konon2 nk aleh keta coz tempat kiteorg amek pic neh keta dia park kat situ...
so dia alehkan la...
aleh punyer aleh skali dia teros balek daaaa....
wakakakakakakakaka......

sekian~~~~~

Edited:
Disebabkan ade 2-3 org suda bertanye aku secare verbal mende makan sampai pengsan ni kat ne...
make aku tepek iklan dia kat sini....
so tgk la sndiri...
sebarang pertanyaan or surat menyurat...
sms mahupn email tidak dilayan...
wakakakakaka......




0 comments: