Friday, July 31, 2009

Duet 50 hengget....

pagi hari tu....
2 hari yg lepas kot...
gepren aku bg RM50...
RM50 yg baru...
heh bkn bagi pn...
tukar je sbnrnye dgn duet lame....
huhuhuhuhu.....
camni la rupenye....





burokkan????
wakakakakaka.....

eh aku baru pasan...
smart gak kualiti pic dari kamera enpong aku neh :D ............

tbh time tu 1st time sbnrnye aku tgk 50 baru ahhahahahaha......
giler ketinggalan aku....
tpkan....
bkn aku sorg je yg ketinggalan....
coz x lame pastu saje ngetest duet baru neh...
pi kedai ape name ntah....
nk beli rokok...
sekali apek tu x terima plak duet baru ni...
aku tanye ape pasal xmo...
ade nilai maaa.....

dia kate dia x pernah tgk duet neh...
so dia xnk....
huhuhuhuhu....
so tpakse la pinjam duet member sat sepoh hengget tuk beli rokok....

pastu test power lagi kat kedai berhampiran...
nk beli roti...
pn dia x terima duet baru tu...
apekah??
aku tanye knp??
dia kate x sure ade nilai ke x???
apekah???

aku ingatkan aku sorg je yg kat dunia ni ketinggalan...
rupenye ade gak org laen yg ketinggalan wakakakakaka....


hari tu gepren aku pn ade citer time dia gi pharmacy...
nk beli brg2 make-up dia...
dia tanye terima x duit ni...
awek kat kaunter tu ckp terima...
pastu awek kaunter tu citer sblm ni pernah skali ade staff dia dpt duit neh...
teros dia lari kebelakang jumpe org yg lg bkuasa dr dia...
dia ingatkan tu duit palsu coz x pernah tgk ahhahahaha....
kelakar sunggoh....
pepehal pn duet baru ni x lawa / x cantek.....
the end.....

2 comments:

manjacat said...

wah da ade blog..

hehe part ni aku da baca..
same dengan kat bdn nye entry... :sengih:

Dark-Emperor said...

ahhaha...
klu xde entry yg best mmg aku petik dari jenel...

tp ape yg ade kat jenel mmg xkn dipetik dari sini...