Thursday, September 17, 2009

Resident Evil 5

Hari neh aku ade beli game baru...
yeay~~~
game raye...
ahhahaha...

sbnrnye td aku nk carik game laen...
skali game laen plak aku beli...
mulenye nk cari game neh...



dgn neh....



tgk2 dua game tuh xde plak...
katenye minggu depan...
pastu tokei tuh rekemenkn aku neh...



huiii camner aku leh lupe plak kewujudan game neh...
RE5 pn antara game yg aku nanti2kn...
x byk ckp teros aku ckp kat tokei tuh aku mau beli RE5 tuh...

balek teros install n test play dulu...
biase aku suke test play baru maen dgn siyes...
memula cuak gak takot2 klu PC aku x mampu...
x mampu nk run game neh...
skali test benchmark dpt la...
dlm 45-50 fps...
huiii melonjak keriangan hati aku...
wakakakakaka....

overall aku bley katekan...
game ni superb...
dari segi kualiti grafik...
storyline maseh x tau lg camner...
gameplay plak aku tgk same mcm RE4....

ingame grafik mmg cun giler...
same kualiti dgn cutscene nyer kualiti...
biasenye game klu cutscene mmg cun giler...
masok ingame je grafik mcm haram jadah...
ahhahaha...

tp RE5 ni mmg aku cukop puas hati...
pastu bley maen 2 org plak tu...
maen over LAN...
gempak seh...
tp malangnye kat umah aku ni...
hanye PC aku je yg bkemampuan tuk jlnkn game neh....
zzzzzzzzzzzzzzz....

meh aku tepek sket screenshot RE5 neh...






ok cukop takat neh...
mau kluar suda beli mkn tuk berbuka nanti...
adios...





2 comments:

Kaki Gebang said...

Bro, game ni aku main zaman b4 zaman gajah dulu kat PS3.. =D

Tapi serius game ni best. Ko dah mng pun, ko still akan ketagih sebab nak kumpul senapang and upgrade..

Ko main la game ni sampai dapat pistol Magnun Handcanon..tu power gile babeng...

DE said...

ko maen PS3 mmg la bley maen awal...
aku pakai PC kene la tunggu...

lgpn grafik tuk PC lg cun dari PS3 maaa...

worth 2 wait...

aku dh abes maen dh dlm mase 2 hari je...

magnum tu pn aku dh dpt dh...
mmg gempak tp ammo sket punyer susah la nk dpt tuk magnum neh...
klu x konpem aku bmaharaje lela dlm mase 1 hari je wakakakaka....