Tuesday, December 22, 2009

Cerita basi...

aku hold dulu entry tuk tarok pic dgn kekawan n sedare taim kawen...
tgh cari n kumpol source...
almaklomlah...
maseng2 snap pic tuk wat pekasam...

kali neh aku nak citer ttg citer yg cukop basi dah...
citer pasal training yg aku pegi taim awal bulan itu hari...
dem penyaket basi chuya dah bjangket kat aku...

x kesahlah...
sbnrnye bkn nak citer hape pn...
just nak tepek pic je...

1-3 dec yg lepas aku dgn opismet yg laen dipakse...
ulang suara...
dipaksa tuk join training hape name ntah...
interpersonal n communication skill??
camtu la lebey kurang bunyiknye...
klu x pegi kene bayar gantirugi duet training beb...
bkn siket byk tuh...
hilang sebulan gaji gak lah...

overall training tu agak best bagi aku...
makan agak heaven...
seb bek kampeni tanggong coz kat situ makan minom sume mmg giler lah...
reger mcm tuk tokei minyak je...
air mineral botol kecik je pn 4 hengget!!!
nasi goreng biase yg kosong 21 hengget!!!
mmg giler betol lah...

satu2nye mende yg murah kat situ just arked je...
yup game arked...
sume mesen just singgit je...
klu kat mane2 pasaraya yg maseh ade game arked makan belanja 2-3 hengget tuk satu round...

oklah mase tuk tepek pic...
lupe plak...
tempat training neh kat buket tinggi...
penginapan kat colmar hape ntah namenye...


ni tempat penginapan kiteorg...
kool kan??


ni baru pas lunch...
makan kat situ mmg heaven lah...
aku rase mau 100 lebey satu kepale klu ikot reger dia...


ni kat luar klas...
tgh break sat 10 menet ke 15??


ni team explorace aku...
team no.1 sampai...
no.1 dari blkg...
dem...


ni dalam klas training...
bapak la sejuk kat dalam tuh...
kalah kutob selatan weh...


still dalam klas gak...
maseng2 cube mengeluarkn idea yg semangnye xde idea...


aku x tau lah ni xtvt ape neh...
aku sedar2 je dah jadi cenggini...


ni wife aku...
maaaaaaaaaaaaaaaaaakan je keje dia...
laen xde...
tp taim neh dia blm bergelar isteri lagi...
baru tunang je...


final pose sblm balek...
taim neh mmg dah penat giler dah...
baru habes explorace...

naek bas teros tido sampai la shah alam...
the end...

0 comments: