Wednesday, December 16, 2009

Kereta aku di"sontot" V2...

Hooo dah lame x hapdet ini blog....
kali ni cerita disontot lagi...
wakakakakakaka.....

ni bukan sambongan citer kene langgar kat tol itu hari...
tp ni citer baru...
kejadian neh berlaku pas makan2 kat ss19 subang...
dikala tgh berhenti keta kat trapik light merah...
tetiba dgn rakusnye perdana v6 ciom bontot keta aku..

agak rakus gak lah dia ciom...
habes brg2 dlm keta aku bertaburan kearah utara selatan timor n barat...
wife aku kat sblh dh tkejot dah...
tgh sonok borak2 tetibe kene ciom plak...
wakakakaka....

pas kene langgar aku suh wife aku kluar tgk keta n jaga org tu drpd lari....
taim neh aku bajet agak teroklah...
coz dari inersia yg dihaselkn n bunyik hentaman...
agak kuat lah...
plus bile aku nak park kat tepi aku dgr bende tseret dari blkg keta aku...
aku rase bumper blkg aku tercabot...
then aku park tepi kat bus stop...
org tu pn follow dari blkg...
tgk skali driver perdana tuh dak pempuan yg aku bajet dlm lingkungan 18-19 tahon...

giler panik la muke dak pempuan tuh...
mayb 1st taim kot ciom bontot...

mari tepek pic hasel cioman tersebot...
ni keta aku...




ni plak pic keta yg melanggar aku....



agak terkejotlah aku bile tgk...
keta aku xde la cedera mane...
perdana tu plak yg cedera parah...
keta aku just skirting je yg tercabot n patah dari skrunye...
bumper just calar je...
tp perdana tuh....
hood bengkok...
grill depan tenggelam...
bumper depan tertanggal...
lampu kiri lari dari tapak dia...

agak gagah perkasa la keta aku...
nego punyer nego kiteorg setel kat situ je...
dia bayar aku 350 hengget...
tu aku x tau reger sbnr skirting tuh...

sekali test tanye kat KIA SC...
reger skirting shj...
650 hengget siap pasang...
giler mahal lah...
skirting je tuh...
klu aku tau aku mintak lebey...
ahhahhaha...

6 comments:

Kaki Gebang said...

Kete lu kene mandi bunga bro....

DE said...

usahkan mandi bunga...
aku siap dah mandikan pakai air dari 7 kolah masjid lagi =|

Kaki Gebang said...

Time mandikan tu, lu ngadap kiblat tak?

Dark-Emperor said...

dah...
aku siap kiamkan lagi pintu keta aku =|

onniey84 said...

kebal betul spectra

Dark-Emperor said...

kene pakai tangkal kebal baru leh kebal cenggitu =|