Wednesday, December 23, 2009

Travian

Ok sape ade maen game travian neh...
korang dah sampai tahap mane dah maen??

opismet aku cakap tu game sarang semot...
knp sarang semot??
korang tanye sndiri opismet aku knp dia panggel gitu...
apekah kesinambungan sarang semot dgn game neh pn aku x tau...
barangkali otak dia x betol kot coz penat bkeje...

ni aku punyer...
dgn bangganye aku dedahkn segala info ttg kampong aku...
x payah dah nak hntr pengintip tuk tgk kampong aku...
ahhhahaha....






amacam??
kool sket kan??
aku berkecimpong dlm game neh lame x lame lah...
adelah dlm 4 bulan...
population pn dh dekat 2000 siot...
kampong pn dah ade 4...

(suara2 belakang: boooo~~ org laen population dh 20K lebey n kampong berbelas pn x kecow mcm ko tau x...)

ok persetankn sume tuh...
point yg sbnrnye aku nak lepaskan dh game neh...
klu nak diignore je rase cam rugi plak...

so dgn ini...
sape2 yg maen game neh...
dgn baek hatinye aku nak bagi akaun game neh pd sape2 yg berminat...
klu ade yg berinat silelah roger aku kat komen bawah...
FOC ye adek2...
ulang suara FOC...

aku dh xde taim n komitmen tuk game neh...
dem...
sejak kawen byk betol perubahan pd ruang masa game aku...

errr spt biase...
sile klik pic tuh tuk zoom in...
sekian trima kasey...

2 comments:

Kaki Gebang said...

Best ke game tahyul ni bro??

Dark-Emperor said...

agak boring tuk starter...
tp dh lame bley mendatangkn ketagihan..
dem...