Tuesday, April 27, 2010

Indoor Games

ok kelmaren punyer citer...
kampeni tempat aku keje ade wat indoor games...

antare game2 yg dipertandedngkan adalah...
acara penggal kepala....
baling pisau pade budak2....
korek hidong guna garpu...
stalet dahi rakan sebelah...

ok tu suma tipu je....
yg sebenarnye cume ade....
congkak, chess, batu seremban, dart, dam aji, carom, ping pong dgn ape ntah lagi...
ade lagi ke??

yang aku masok just....
lompat getah, renang berirama, and menari shuffle....
ehhhhhh????
silap2....
aku masok 3 games je...
dart, dam aji dgn chess....

overall agak menarek la game itu hari....
cumenye agak kepenatan la kan...
coz aku AJK indoor games....
tp best gak jadi AJK..
coz dapat nasi lemak extra 1 bungkos....
ahhahhaha.....

owh wife aku pon ade masok gak...
dia masok dam aji dgn congkak kot kalau x silap....
cadangan asal aku nak masok congkak dgn batu seremban gak...
tp pikir punyer piker nanti kesian la plak kan...
coz konpom aku menang punyer...
kesian staff laen pon nak menang gak....
wakakakaka....

untok dart aku kecundang kat quarter final...
dem...
agak ketar tgn aku disitu...
mayb sebab aku lawan dgn bos aku taim tuh....
saje la bg peluang kan...
ahhahha alasan xnak ngalah...

dam aji plak....
aku kecundang kat quarter final gak kalau x silap....
haaa yg neh aku x puas hati sket...
coz aku kene saiko kaw kaw punyer dgn pasukan sorakan pehak lawan...
plus diaorg bergabong otak lawan aku...
4 lawan 1 beb...
mane adel....
taim neh pengadel ntah kemane ntah...
gi berak barangkali kot...

tuk chess plak....
haaaaa...
aku dah lame giler x maen chess....
saje la masok nak tgk skill aku berkarat ke x....
keputusannye agak berkarat la mule2....
ahhahaha....

mase semi final aku lawan dgn bos accounts dept...
perghhhh agak mencabar gak lah...
aku silap satu step teros dia serang aku kaw kaw punyer...
keputusannye aku kalah...
dem...

then penentu tuk tempat ke-3 pon x kurang hebat gak...
susah giler nak perangkap dia...
tapi bile queen dia kecundang terosbercelaru formasi dia....
secare x langsong defend dia teros lemah...
wahahaha taim neh memang aku betol2 perkotak katekkan dia....
coz aku makan sume askar2 n general2nye...
saje je tinggal kan dia just king seketol...
wahahahahaha.....

so keputusannye aku menang coz aku tercheckmate dgn x sengaja...
sebenarnye aku nak permaenkan king dia...
ngam2 20 step teros checkmate...
tp ntah camner tersilap calculation tercheckmate awal plak....

maka dgn itu chess je la yg aku menang....
tu pon tempat ke-3 je....
hadiahnyer just medal je....
zzzzzzzz......













owh ye wife aku x menang pape....
coz dia saje nak kalahkan diri coz cadangnyer nak balek awal...
tp balek lambat gak coz balek saeng dgn aku wakakakaka....

lupe plak....
taim org sume dah balek....
n acara penyampaian hadiah pon dah habes...
acara chess maseh x habes2 lagi....
org sume dah balek maseh x dapat tentukan sape juara chess....
ahhhahaha......

5 comments:

Jarr said...

jom lawan chess ngan aku aizat, dam kapit ke..on?

Anonymous said...

**dtg dari blog Jarr..

lama jgk tak layan chess ni..bkn takut kalah, tp sbb byk sangat perkataan 'cissss' keluar dr mulut sdri...

xD

(menandakan tak pro ler tuh)

Dark-Emperor said...

jarr- hmmm...ko kene tunggu 4 tahon 3 bulan lagi kot jarr kalau nak lawan aku...kalau x aku rase boring nanti lawan ko... =|

j@j@ - itu adalah stended hukom alam apabila mengeluarkan kata cisss bile maen chess...tp adalah diluar hukom alam pabila mengeluarkan kata cisssskek....

Dd said...

aku nak masuk starlite dahi. aku suke sangat tu... biar merah. eh tapi aku kena starlite gak ke

Dark-Emperor said...

boleh je kak dd kalau nak join...
tapi kak dd pon kene starlite gak lah...

mane bley lari...