Monday, May 3, 2010

Lembab

Aku x tau la kenape....
tapi akurase 2 kampeni neh agak selo lah....
selo bahagian payment....
department ape aku x tau....

Kadang2 tuh hangen je aku rase...
2 kampeni yg aku cakapkan adalah selkom n asterok...








bayangkan korang dah bayar....
tapi dia bley call ko berjuta kali suh wat payment...
sehari pas wat payment plak tuh dia call...
dapat plak yg call tuh org laen2....
mayb department laen2 kot....

paleng hangen sekali asterok lah....
suka suki je potong servis....
padahal dah wat payment.....
kalau wat sambungan balek tuh free xpe la gak...
neh kene bayar 10 hengget....
demmmmm.....

ape info diaorg x standardize ke??
system ape eh yg diaorg pakai sampai lembab gini??
patot2 sume info tentang pembayaran dapat pade setiap department yg berkenaan....
haih....

baru2 neh aku siap bayar extra lagi kat asterok...
then siap call asterok tuk pengesahan payment coz xnak dia potong...
esoknyer bley plak mesen asterok call suh bayar....
wadafak??!!

n selkom plak baru je jap tadi diaorg call...
tanye bile nak wat payment....
hello....
dah check system ke belom??...
semalam lagi dah wat payment kat kiosk korang hokey....
ffffffffffuuuuuuuuuuu......

6 comments:

Diana Ishak said...

Hong Leong Bank lagi neraka ketujuh.
Dah empat bulan aku call suruh terminate cc aku pun tak paham2. Bulan depan dapat bill. Dorang ni semua bodoh, company je besar tapi staff semua jenis bontot ngan otak sebelah-menyebelah.

Dark-Emperor said...

citer ko neh lagi sadis....
sian ko...

Dd said...

aku dgn selkom ok je. aku bayar online. baru lepas logout dari cimbeng terus dah dpt sms kata dah terima bayaran. tak penah dapat call.

sebab aku pompuan ke...

baya said...

asterok mmg terok aku dah giler babeng hangin dgn depa lama dah!!! nasib je aku nak tengok juga kan tv tu..kot tidak aku zass lama suda

Dark-Emperor said...

kak dd - sebab diaorg takot kak dd pi hntar resakse gorgon serang diaorg...

baya - jap knp aku merasekan ketidakpuasan hati ko mcm kat bende laen...bukan pade payment...

DD said...

baya salah cenel.

astro aku bayar ikut suka hati je... takde kena pape lagi la. yg aku tak puas hati tnb nih... mahal bil aku