Saturday, May 15, 2010

Facebook spam...

lately aku tgk satu lagi spam yg berleluasa....
kalau sebelom neh spam pasal citer twilight kot...
yg sekarang neh....
ape jadah ntah tajok dia....
sat aku check balek....

haaaa......
ni tajok dia....
[insert name] this is without a doubt the sexiest video ever....
contoh dia camneh....
 dengan pic "paku ibu jari" bontot pempuan....
memang betol2 menarek perhatian lah tuk org click....
tapi aku rase hanye yg kegersangan je kot yg click....
wahhahahahahaha......
sorilah pade yg dah click tu ye....
deep down inside ur heart korang kinda desperate or lonely or gersang tahap dewa....

from the way its behave....
mengikot knowledge aku lah....
kalau korang klik dia akan install satu application...
then dia akan sebarkan pade sume wall dalam frenlist korang mende yg same....
secare x langsong korang jadi proxy tuk spammers...
kasihan.....

ape2 lagi  yg tersembunyi aku x tau lah....
kot2 dia ade install keylogger ke hape aku x tau....
coz aku x click lagi natang tuh...
so x tau ape lagi effect natang tuh selaen spam....

pade yg blm click lagi....
x perlulah click.....
tp kalau korang still nak click terpulang pade koranglah kan....
sape lah aku nak menghalang....
pesbuk korang maka pepandaila jage ye....

6 comments:

Manja Kucen said...

sampai 3 ko dapat mende ni... aku dapat 1 je sexiest video ni
http://www.facebook.com/pages/Without-a-Doubt/104879352883748?v=stream

Hafizul Lawa said...

wahahah trend terbaru kat fb...seb baek aku tak klik

Emy yang gorjes said...

aku tak dpt pun gamba montot pompuan ni..

azhari said...

apasal kuor nama zizie. Ko bdk baik aaa

Dark-Emperor said...

wahahaha kebetulan nama dia paleng banyak bersepah kat wall aku...

tak dan aku nak edit tutop name...
banyak sgt...

Maznah Ab Rahman said...

haa nape wey nape.... emy clik aa dulu...