Friday, September 24, 2010

Mental Disorder

Baru2 neh aku 2-3 kali gak la pi KLIA kargo...
ade keje kat sane....

dan setiap kali pegi tuh mesti aku singgah ke bank dunia blok opis tuh...
dalam sekali pegi tuh ade la dalam 2-3 kali gak la singgah...
banyak harta yg aku nak kene bank-in kan..


pas aku selesai dgn urusan bank-in aku...
sekali ternampak sesuatu yg dah lame aku x pernah tgk...
siyes gella lame dah x tgk...
rasenye 7-8 tahon gak la...
suatu seni yg aku ingatkan dah pupos...
tapi x sangka wujud lagi...


nampak x??
x nampak xpe...
aku bley zoom lagi dekat...
tadaaaaa....


sunggoh aku x sangka environment opis yg mane rate2 sume dah dewasa....
tapi mentaliti maseh mcm dak sekolah...
last aku tgk mende2 neh taim sekolah...
pablik toilet rate2 dah xde or kurang mende neh...
kasihan pintu neh dilacorkan...
paku tu tempat aku gantong seluar taim berurusan dgn bank dunia...  :D

btw selingan sket...
nampaknyer garmin aku mcm ok kot...
selalu kalau total km dah cecah 500km keatas mesti dia ade error...
hingga menyebabkan sume data2 n location2 yg aku save hilang...
tapi la ni dah lebey 1000km dia xde wat perangai...


harap2 berterusan la sampai enpon aku mati...
banyak wooo location2 penting yg aku dah save...