Tuesday, September 7, 2010

Impressions

Impresi....
tu la ayat dalam bee aim...
tp aku tetap x dapat tangkap ape maksod sebenar impresi...

btw...
ni impresi belog aku sepanjang ogos....

yg mane aku kotak merahkan tuh tandanye tarekh blog diupdate ye....
bukan tarekh datang bulan....
walaupon x ramai yg berkunjong tiba...
tapi trima kaseh la pade sape2 yg sudi melabohkan bontot depan pc/laptop...
tuk bace belog aku....

daripada jadual kat atas tuh...
detektif conan bagitau aku...
ramai yg memberi impresi...
atau dgn kate laennye ramai yang berkunjong ke belog aku....
kalau aku wat entry pasal kesalahan jalan raya...

kesalahan yg x siyes ekceli...
yg sampai boleh membawa hukuman saman mahupon mati....
tetapi just kesalahan yg bley wat org laen rase cam nak bakar empunya keta... =|

so adekah patot aku banyakkan entry sedemikian rupe tuk jana hit belog aku??
almaklomlah aku neh jarang2 update....
ranking alexa pon dah jatoh...
dari ranking 1 juta jatoh jadi 2.9 juta....
(readers: cheh ingatkan top10 ke ape...rupenye juta2 =))  )

cheh mcm la ramai yg jengok belog ko...
ok pepehalpon...
selamat hari raya lah diucapkan kepade semua yg beragama islam...
mayb ni entry terakher tuk minggu neh...
(readers: hek eley tu pon nk bgtau ka??)

selamat beraye sume nanti...
n berhati2 dijalan raya hokeh...
ingatlah org yg tersayang...
n x lupe...
ingatlah tuhan...