Monday, August 30, 2010

Ingatlah org yg tersayang....

Sempena pose dah nak habes...
lagi dalam 11 hari je lagi....
n raye pon dah nak dekat....
(ekceli rase cam kejap je dah nak abes pose)
aku mau bagi nasihat klise sket...

berhati hati la kat jalan raya....
taim balek kampong nanti...



nak lelaju, jalan raya bukan lah tempatnyer...
ingat bukan kite sorang je yg guna jalan tuh...
n lagi satu nasehat kpd otak sempet sket...
jgn ingat diri anda hebat sebab pakai keta hebat...
hebat2 keta anda n so called anda hebat...
hebat lagi yg maha Esa...
sekelip mata je boleh ditarek balek keta hebat anda itu...

plus kalau nak mati ke, nak eksiden ke...
plis la mati sengsorang or eksiden sengsorang...
jgn babetkan org laen yakni pengguna laen, penumpang kenderaan anda n org awam yg laen...

pepehalpon...
layan dulu video neh....

taim aku taep neh vid still tgh proses kat utube...
so bile dah siap proses nanti kualiti cun sket la...
bile nak siap proses??
unknown....


btw...
pasal entry semalam....


drive J dah ade isi...
sume dah recover balek....
yeaaayyyyyy....
x perlu lagi aku donlod game installer, n install balek n patch game for on9 games~~~

bagos software tuh...
fail2 yg aku personally delete dgn niat pon dia recover gak...
so menjadi keje tambahan tuk aku sort out n delete mane yg aku xnak...

sekian trima kaseh...
Selamat Hari Raya sume (in advance)  :D