Thursday, August 12, 2010

Parking

okeh kalau sebelom neh aku hangen pasal potong Q...
kali neh aku hangen pasal parking....

kejadian berlaku petang tadi...
kat pasar ramadan stadium shah alam sebelah giant...
aku x tau la dulu diaorg neh ade belajar parking ke idak taim sekolah memandu...
ok cer tgk pic neh...



cube bagitau aku camner keta aku nak melepasi laluan neh??
nak reverse balek memang x dapatlah...

ekceli boleh je lepas...
kalau naza tuh park depan lagi sket...
depan dia bukan ade ape pon...
boleh isi dua bijik keta lagi...

tapi kenapa parking camtuh??
dayyuumm....
ni jenes betol2 x piker org laen...
pentingkan diri sendiri...

asalkan diri sendiri lepas dah cukop...
x perlu hiraukan org laen...
seolah2 dia sorang je hidop kat muka bumi neh...

dayyuumm lah...
seb bek akak dalam keta proton tuh ade...
kalau korang zoom pic kat atas tuh...
bley nampak muka dia tgh tgk aku...
dia nampak aku snap pic...
teros dia start keta n blah... :D