Saturday, September 25, 2010

Misteri

kejadian maseh baru lagi...
segar dari ladang....

baru jap tadi aku keluar pi kedai cina atas buket...
bukan ape...
nak beli stok naga yg dah habes dgn roti...

sebelom singgah kedai cina tuh singgah dulu cina depan 7E jual cd citer versi jack sparrow...
pas belek belek dua citer yg aku angkat...
The expandables dgn grown up...



nice eh citer yg aku petik...
satu himpunan star2 citer action....
satu lagi himpunan star2 citer komedi...

then pegi kedai cina beli rokok dari jack sparrow gak...(saving duet)
then roti gardenia panjang...
aku suke beli roti kat kedai dia sebab reger dia 3 hengget je....
kedai2 laen 3 hengget doposen okeh....
skema gella ikot tanda harga pade roti tuh... =|

ok yg misterinye...
kejadian tuh sebelom aku park keta lagi tuk beli roti n rokok...
ahhaha...

ok camneh citer dia....
taim aku nak masok simpang...
ade satu keta lahabau yg datang dari arah bertentangan....
n cube masok ke arah yg same dgn haluan aku....
secare x langsong cube menghempet aku...

so secare norma alam...
dh tentu2 aku menggerakkan tgn aku tuk menekan hon...

dan hon keta aku berbunyi...
baru keta tuh beri laluan sebelom berlaku kejadian yg x diingini berlaku...

after a while aku terase pelek....
haaaa dah mai dah misteri dia....
(pasang muzik latar misteri)

ekceli keta aku xde hon...
bukanlah x wujud...
hon keta aku wujud...
its just sepatot2nyer x berfungsi....

why??
coz relay tuk hon xde...
aku dah cabot tuk gantikan dgn relay lampu yg dah rosak...
so patot2nye mane bley berfungsi kalau xde relay...
coz sambungan litar x lengkap...

tu yg aku kepelekan tuh...
sampai umah aku test2 lagi xmo plak berbunyik...
check fuse box memang relay tuk hon x wujud...

kalau la hon x berbunyik tadi memang eksiden la jawabnyer...
driver keta lahabau tuh x nampak agaknyer kewujudan keta aku yg segak gagah perkosa...
eh perkasa...

misteri sunggoh kejadian neh....
balek umah je teros citer kat wife teros dia rase seram...
ahhhaha....

oklah...
mau layan citer grown ups...
adios...
jgn biarkan hidop anda diselubungi misteri... =|