Monday, April 6, 2009

Cerita hujong minggu....

mlm smlm fifi sms ajak lepak umah myo....aku tanye kul baper??dia ckp kul 2000...ape gile kul 2000...mamat tu maseh kat opis lagi ko nk dtg lepak umah dia plak....pastu fifi ckp kul 2032...ok la klu camtu....so sementare tu aku layan decade dulu.....eh terase cam best plak decade neh wahahahaha....dh lame x layan kamen rider...last series tgk ryuki...pas tu x layan lagi dh...yes aku ngaku there are some part of me still childish coz maseh layan bende2 camni....tp bende2 ni la yg boleh hiborkan aku dikale kebosanan n lupekn masalah luar wahahahaha mcm la aku xde donlod citer laen tuk dilayan....

layan punyer layan kul 2100 baru aku bsiap nk pegi umah myo....dlm kul 2123 aku tibe diumah myo n fifi maseh x wujud lagi....perghhh dari kul 2000 sampai kul 2100 asek la duk bleter soh aku cepat aleh2 dia x dtg lagi....sementare nk tgu fifi dtg aku jalankn la projek ops sapu kat umah myo....abes sume aku search n copy wahahahahaha.....

fifi dh sampai tgu pang plak nk muncol....sket punyer lame la nk tgu pang neh...aku sampai sempat tido...fifi n myo sempat maen winning 2 round x silap aku n fifi kene laok dgn myo wahahahaha.....isk aku neh asek tido je kn...sebenarnye aku x sehat tu pasal la bdn rase leteh....asal hujong mgu je aku mesti x sehat...mgu ni demam...mgu lepas gusi bengkak...mgu lepas nyer lg migrain 2 minggu huuhuhuu.....giler lembek aku neh....kene cari awek neh tuk jadi semangat wahahahahaha......

citer psl awek....aku bengang betol la bile ade org ckp2 aku ade awek la ape la...kamon la...klu ade aku bgtau la...ko pn tau aku bknnye jenis suke nk berahsia2 neh....klu boleh aku nk hebohkn satu dunia sape pasangan aku...its just pehak tu je yg nk x nk hebahkn....pastu xkn aku kluar sekali...baru sekali...aku ulang lagi sekali....SEKALI....ko dh anggap dia awek aku...apekah??...knp ko x anggap diri ko awek aku coz dh byk kali aku kluar dgn ko....pls jgn nk sebarkn citer x betol k....klu citer betol mmg aku approvekn tuk ko hebah2knnye....lgpn dia dh ade bopren n jgn tabur citer yg x betol coz aku takot akan jejaskn hubungan dia dgn bopren dia...

sekian terima kaseh....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Word for today: "It's funny how we set qualifications for the person to love, when at the back of our minds we know that the one we'll truly love will always be an exception."

0 comments: