Friday, April 24, 2009

Citer last weekend dgn hari neh.....

hari ahad yg lepas aku rase cergas n x ngantok....
aku kepelekan coz mlm sblm tu aku tido kol 5 pagi...
aku guleng2 x mo gak lelap...
last2 aku lyn game godfather II sampai kol 5 pagi...

dlm kol 6.30 aku dkejotkn oleh ayam tuk semayang suboh...
siap semayang sambong tido balek...
ni klu mak aku ade konpem kene bleter....
coz tido balek pas semayang suboh...

dlm kol 10.30 sidia kejot aku dgn sms dia plak...
pastu borak2 jap dgn dia...
siap borak blur jap nk wat pe hari neh....
aku tgk luar keta aku tsidai kat tepi jln....
tiba2 aku tgerak tuk mandikn keta aku...
dh dekat 2 bln keta aku x mandi neh....


ini la dia keta yg dekat 2 bln x mandi...x nmpk sgt la plak kotor...kite close up sket...


pic close up...pn x brp nmpk kotor...leceh betol kamera murah neh....klu tgk mate kasar giler kotor....


tgk la rim pn mcm x basoh btahon lamenye...rim la part aku paleng malas nk cuci coz leceh...


haaa baru la clear kekotoran yg melekat kat body keta aku neh...rupe2nye salah setting kamera ahhaha....

overall keta aku ni mcm baru kluar bendang la...
sana sini kotor...
keta yg pi rally pn menanges tgk keta aku lg kotor ahhaha....
so aku pn mandikn keta aku sambel wat gaye macho...
sebab ank dara milek makcik sebelah umah tgh sidai baju time tu....


akhernye slps stgh jam keta aku dh siap dimandikan....


tgk la keta aku...leh dijadikan cermin tuk sikat rambot wakakaka...


ni aku agak kepelekan...ade puteh2 kat hood keta aku...ade penyaket kuputehan ke keta aku neh???


haaa baru la berseh sket...sedap mate memandang....

citer pasal rim neh aku baru pasan ade tulesan "design n made in Japan".....
dia forged kat rim...
bukan sticker...
aku keanehan...aku ingatkn ni taiwan nyer rim....
skali dari jepon daa.....
dh dekat setahon baru prasan...
nmpk sgt sblm ni aku hntr kedai je tuk mandikn keta aku....
ni yg wat aku bertambah cuak klu nk parking mane2....
pasni x leh parking bsepah la klu x tau2 keta aku pakai tayar batu bata.....

dikala aku mandikan keta aku dgn penoh bgaya n macho...
tiba2 aku perasan ade satu parot baru pade keta aku...
arghhhh ni mesti dak2 sini maen basikal tsagat keta aku....
klu aku dpt dia aku salai dia kat tgh2 padang paser nanti.....



pjg tu calar dia...
mule2 bajet leh hilang la klu wax nanti...
tp bile aku sentuh manja luke kat keta aku tu...
tros punah harapan aku....
luka dia dlm giler...
siot tol la...pasni sape yg maen2 basikal dekat dgn keta aku...
aku tembak dia dgn M-16 aku...
puas hati aku....

=============================================================

ok kali neh citer tuk hari ni plak.....
hari ni mood keje aku xde...
aku x tau mood aku tu pegi mane...
mlm td dia ckp kat aku nk kluar jap...
pi lepak dgn member2 mood yg laen...
sekali pagi td aku bgn2...
tgk mood keje aku tu x balek2 lg...
aku cube tuk call dia suroh balek..
coz aku dh nk pi keje neh...
tp mood aku tu x dpt dihubungi...
aku cube lagi tuk panggel mood keje aku balek...
tp gagal....
nampaknye hari neh aku tpakse keje...
tanpa mood keje aku...
menyebabkn sel2 kemalasan bleluasa dlm diri aku...
kasihan sunggoh aku neh...

aku sbnrnye nk komen sket psl org...
yg suke membeza2kn antara gender neh...
tp dsebabkn sel2 kemalasan tgh melanda...
dlm diri aku....
so nanti2 la aku taep tuk menyuarakn...
komen n pendapat ketidakpuasan hati aku...
thadap org yg suke membeza2kn antara gender...

0 comments: