Sunday, April 19, 2009

Hari ni kepanasan........

Assalamualaikum n slmt petang....

eh petang ke mlm neh?? ahh abaikn...
cuace hari ni cukop panas bg aku.....
siang td duk merajenkn diri kemas satu umah tp baru separoh jln dh kepenatan...
x larat la coz panas giler....
mood kemas umah pn teros hilang....
pasang kipas kuat2 pn x gune coz hembusan yg diberi oleh kipas adlh angen panas...
last2 aku tido...
umah x siap kemas lagi zzzzzz......

mlm ni konperen ym cukop menghiborkan aku....
dimane aimi telah berjaye mghiborkn ahli2 konperen dgn nyanyiannye umpama cd sangkot...
trimakaseh krn berjaye menghiborkn i aimi dikala kebosanan yg menjelma dikala mlm tiba tika tiada melepakkn diri diluar rumah pada mlm minggu....

mlm pn maseh rase panas gak....

Td aku menelaah laman web keta....
saje nk tgk org2 laen mod keta diaorg....
sekali aku tgk ade org laen yg dh wat bende yg aku nk wat....
alaaaaaaaaaaaaa~~~~~~
leceh la camni....
kan aku dh kene tukar konsep laen kat keta aku...
aku xnk la dikatekn aku tiroo konsep org laen klu nk makeup keta aku....

cadangan asal dlm benak pale aku camni la....
grill dpn dgn emblem dpn blkg tukar BMW punyer...
sebab lampu dia dh iras2 BMW tu yg aku ingat nk wat camni...
aleh2 dh ade org laen dh wat dulu zzzzzzzz.....





aku ingat nk masok spoiler R3 or mugen....
itu hari chuya kate nk tolak kat aku spoiler lame dia...
ntah bile aku nk angkat pn x tau...
duet tgh nazak wakakakakaka....

0 comments: