Friday, May 8, 2009

Romentik?? Jiwang??

Assalamualaikum...

Hari ni aku wat research...
research pasal bende bengong...
ape beza antara romentik dgn jiwang...
coz ade yg cakap aku ni romentik...
ade gak yg cakap aku ni jiwang...

so dari situ tercetusnye persoalan aku...
ape itu romentik n ape itu jiwang...
so conclusion yg aku dpt adalah...

romentik adalah jiwang...
jiwang adalah romentik...
jiwang adlh bile sumthing romentik slalu dibuat...
romentik tjadi bile ia dibuat sekali sekala...

romentik tjadi bile...
kite wat pasangan kite rase terharu n dihargai...
juga boleh tjadi bile someone jeles...
dgn keakraban kapel tu...

bknnye bile org laen tgk...
rase nk muntah or meluat...
bile gejala tu muncol...
romentik btukar jadi jiwang...

so kesimpulan yg aku dpt...
jiwang adlh x best...
jiwang adlh nk tmuntah...
so jgn la jd jiwang...
jadi romentik mcm aku wakakakakaka.....

final word: jiwang terlaher bsama2 dgn romentik, beza jiwang dgn romentik adlh keadaan n kekerapan perkara itu dlakukan...

ape kate survey??

0 comments: