Saturday, May 30, 2009

Tenet yg laju giler babeng!!!!

Assalamualaikum n slmt pagi....

Hari ni dlm sejarah la sepanjang penggunaan tenet dlm hidop aku...
giler babeng laju beb!!!
download anime yg saiz dlm 170mb siap dlm mase x sampai 10 menet...
gile x gile la...
tgk top rate dia cecah 4.3mb/s tuuuuu...
sblm ni paling hebat pn 2mb/s eventho meksis ckp speed dia 3.6mb/s....

ni aku tepek sket bukti2 yg aku mcm x caye....

Photobucket

alaaaaaa....
x clear la plak...
meh aku besarkn sket...
n korang tgk la transfer rate dia...

Photobucket

Photobucket
haaaa ni baru clear....
paham2 sndiri la nk tgk camner...
tp aku rase kegembiraan ni sementara je...
coz meksis nyer cap limit 3GB klu x silap aku...
lebey 3GB je teros dia potong separoh or suku bandwidth aku...
menjadikan tenet yg paleng slow kat dunia neh wahahahahahaha......

tp laju mcmmane pn tenet aku...
aku tetap x dpt nk masok forum yg aku sayang neh...
www.bincang.net
apehal ntah klu aku login je dia just kluar head BDN je...
isi2 dlm dia x dpt tunjok...
so camner aku nk bace n posting klu camneh...
ini menjadikan aku tlah x post beberape hari n saket hati bile nk bukak BDN...
haih....

0 comments: