Wednesday, June 23, 2010

Inside

Last 2 days ago...
(sigh not again~~)

yeah old news to post...
ok senin yg lepas aku dgn wife aku pi klinik...
nak tgk hasel semaian kiteorang...
tgk camner keadaan dia....

pas tunggu lebey kurang sejam lebey...
turn kiteorg plak tiba...
nilah haselnye...
tadaaaaaa......


kebetulan taim tgh scan tuh...
budak neh aktif giler...
kaki n tangan asek la duk bergerak laju2...

taim neh aku x tau nak gambarkan camner perasaan aku...
best giler dowh tgk...
pastu ade sekali tu tgk dia cam menggeliat...
cam kayoh basikal pon ade...

fuuuhhh....
best giler la tengok...

pastu dgr bunyik jantong dia plak...
perghhh...
bapak la laju giler degupan dia...
dap dup dap dup dap dup...
kalah kadar rotation pinston vespa rally 180 rasenye....

taim neh memang aku x ingat pape dah...
asyik giler tgk screen monitor...
next taim nanti nak amek video plak...
boleh tgk banyak kali...
tgk pic je x puas...

tak pon...
aku wat tingkap la kat perot wife aku...
potong sket perot...
then letak plastik or kaca sebagai tingkap...

3 comments:

Kaki Gebang said...

Kau berbakat.

Dark-Emperor said...

trima kaseyyyy...

baya said...

wooo tahniahhh tahniahhhh!!!!