Tuesday, June 22, 2010

Vuvuzela...

last 2 days...
aku dgn wife aku kluar pi tgk world cup...
taim tuh italy lwn new zealand...

after a while...
wife aku tanye...
ape yg bunyik bising BZZZZZZZZZZ.....

maklomlah ni 1st taim dia tgk game tahon neh....
so dia memang x tau apekenatangnye bunyi yg sunggoh fukken annoying tuh...
so aku terangkan la kat dia...
itu la bunyik vuvuzela...
mayb that time dia maseh x dapat tangkap wadepak iz vuvuzela...

so kat sini la aku terangkan tuk dia...
coz kalau laen hari or mase memang aku totally forgot nak terangkan kat dia....
even sekarang baru teringat...
tu pasal entry neh wujud...





what people think of vuvuzela....
credit to lyn/k/....

owh btw...
wife aku agak kecewa dgn keputusan seri italy...
kesian...

anyway ade sape2 tau mane mau cari...
aku ingat mau beli la...
esok2 thomas cup ke ape aku nak tiop natang neh...

1 comments:

SN said...

hahahha itu vidoe klip terbaik la..lawak siot...annoying bunyi dia kalau banyak2