Monday, January 18, 2010

Culprit

Ye...
semalam grapik kad aku dgn jayenye memanaskn diri hingga 110 darjah celcius...
gempak seh....
no wonderlah maen game dlm stgh jam tibe2 jadi lag giler...
rupenye2 temp dia mengalahkn suhu air mendidih...

then aku cari culprit...
yg penyebab grapik kad aku jadi demam panas...
pas soal siasat setiap hardware PC aku...
akhernye aku dh jumpe pesalah yg menyebabkan grapik kad aku demam...

ni dia pesalah tersebut...


dgn muke x bersalah suka suki je dia x menjalankn tugas...
sampai grapik kad aku demam panas...
seb bek dia x mati...

hmmmm...
kalau nak diikotkn...
mende alah neh maseh ade warranty...
tp disebabkn kemlasan aku mengalahkn slowpoke...
ok bg sape2 yg x kenal slowpoke...
ini dia slowpoke...

merupakan sekor natang fantasi dari katon pokemon...
rasenye snorlax lagi pemalas kot...
eh ape citer pokemon neh...

sambong balek...
disebabkn aku neh malas yg amat tuk pi low yat...
tuk hantar warranty...
maka aku telah mod sendiri grapik kad aku...
ni la haselnye...


keputusannye amatlah memberansangkan...
knp??
coz aku try stress test under heavyload selame sejam...
temp yg dia tunjok x pernah cecah 60 darjah celcius...
idle 38 darjah celcius...

klu pakai stock fan temp dia biasenye dlm range 70 lebey temp dia...
idle plak 40 lebey...
harap brand je arctic cooling...
tp kipas 8 hengget lagi professional menjalankn tugas...
heh...

mungkin pesalah tu akan ok kot pas aku mandikn dia dgn mende alah neh...

WD-40...
mungkin lah mungkin...
dia akan ok...

owh ye...
aku try stress test pakai mende alah neh...
unigine...
best woo...
plus dia free je...


bley donlod kat sini...
http://unigine.com/download/

4 comments:

Anonymous said...

Keep posting stuff like this i really like it

Dark-Emperor said...

anon...
ye aku akan teros cube post mende2 camneh...
tp campor2lah dgn rencana kehidupan aku...

Anonymous said...

Took me time to read the whole article, the article is great but the comments bring more brainstorm ideas, thanks.

- Johnson

Dark-Emperor said...

Thanks for visiting n reading my blog...
but i wonder where u r from??