Friday, January 29, 2010

Thaipusam...

Selamat menyambot hari thaipusam la pade2 sape2 yg sambot...
esok cuti yeay~~~

semalam dapat memo mengatekan esok cuti...
coz dalam takwim opis xde tules cuti...

make dgn ini esok aku dgn wife aku akan pegi ke melaka...
mau jajah itu melaka...
mau beli itu melaka...
mau ngorat sume awek2 melaka...

ok abaikn statement yg last tuh...

sebenarnye nak hantar wife aku pi berurot...
x sudah2 saket belakang katenye...
pastu tiap2 pagi asek la sebok duk tanye bile nak pegi melake??
bile nak pegi melake...
kdg2 sapai dibawak ke mimpi...
siap ngigau tanye bile nak pegi melake...
ahhhahaha....

tempat tu aku x tau...
so tanye la sorang dak opis neh tunjok arah jalan...
coz kampong dia dekat2 je dengan tempat urot tuh...
then dia pn bagi la aku tunjok arah GPS paleng moden...

beginila rupe GPS tersebot...

kool kan??

aku ingat nak stay sane satu malam lah...
macam penat la plak nanti kalau balek hari...

sape nak ikot??
jom~~~
kite pi mandi pantai ke ape...
sementare tunggu wife aku berurot...
open for ladies only...

ok abaikan sekali lagi statement last tuh...

owh ye...
aku nank tuntot hutang sorang dak BDN neh...
dia kate nak banjer aku kalau aku turon melake...
aimi chan~~~
ooooo aimi chan....
here i come~~~

harap2 minah neh belom balek indon lagi...

2 comments:

Anonymous said...

ohh..senang je tempat ni..

test said...

dem...
camne ko bley rase senang plak neh...
nampaknye ko lagi advance dlm kemajuan teknologi dari aku =|