Tuesday, January 26, 2010

Percuma??

Ok...
lunch td pi KWSP jap...
nak printout EPF statement...
bile dh dapat statement tuh agak terkejotlah...
terkejot bukan dapat duet free...
tp last duet masok akaun epf sept 2009...
wadahek!!!

pastu wife akunyer plak statement kluar...
pn terkejot gak...
bukan terkejot sebab last payment bulan 9...
tp baki akaun...
ade lebey 100K...
owh ape giler!!!

sekali tgk name atas...
bukan name dia daaa....
pi patah balek kat kiosk tuh...
tgk statement wife aku maseh kat situ...
rupe2nye dia salah amek =|

then gerak pi makan...
bajet nak makan nasi ayam pak mal sek.11 ...
lame dh x pekene nasi ayam kat situ...
laku giler nasi ayam pakcik neh...
x pernah lekanglah customer dia...
aku kalau pegi situ x sah kalau x makan 2 pinggan =|...
kalau makan 1 pinggan rase mcm x keruan...
rase mcm hidop neh x lengkap...
mcm kekurangan sesuatu...

tp....
tp....
aku nyer crave for nasi ayam pakcik neh...
terpakse ditahan tuk sementara waktu...
x tau lah ditahan tuk baper lame lagi...
huuuuu maafkan aku nasi ayam...
aku terpakse melepaskn kau wat sementare waktu...
coz parking xde...
damn....

then decide teros pi mekdi je...
bungkos makan kat opis...
so pegi la mekdi sebelah plaza masalam...
awek yg amek order tu agak cun lah...
sayang betol x amek pic...

owh itu x penting...
yg penting sekarang neh...
aku maseh ingat ape yg aku order...
maseh segar diingatanku...
seolah2 ianye baru berlaku semalam...
eh...ni berlaku tgh hari td...
bkn semalam...

aku order Double Prosperity Burger Medium set.. <---ni aku makan
Spicy Chicken McDeluxe Medium set...<---ni wife aku pelahap
n choc sundae...(betol ke aku eja neh??) <---ni aku bg wife aku coz dia suke eskrem...

n aku bayar lah mcm biase...
ni resitnye...

sempatlah kiteorg borak2 kejap...
dh dia bertanye dulu tuk memulekn perbualan...
mestila kite kene layan...
kalau x dicop sombong...
tau ape yg 1st sekali dia tanye dulu??

selamat datang...
makan sini ke bungkos??

bukan aku yg start dulu...
dia yg start dulu...
hehehehe....

then siap2 teros balek opis...
tp sebelom tu ageh2 dulu habuan maseng2...
tgh nak bahagi2kn tuh berlaku sesuatu yg pelek...
ade mende pelek dalam plastik mekdi aku...
ade mende neh plak...


owh apekah??
bile tahonkah aku order natang neh??
pastu check2 yg laen takot2 dia salah bg ape yg aku order...
ok...
sume cukop...
xde ape yg silap...
melaenkan burger tambahan...

aku x taulah ape motif burger tu join sekali dlm plastik aku...
tp ape yg pasti aku dapat burger extra...
atau dgn kate name laen...
burger percuma...
yeay~~~~

seja kejadian tu...
kepale aku x henti2 memikirkn kebarangkalian...
or hipotesis knp perkare neh terjadi...

1. mekdi mmg ade wat proosi bg burger free tp aku yg x tau...
2. awek tu terpukau dgn kehenseman aku lalu bg aku burger free...
3. awek tu kagom tgk kemachoan aku lalu bg aku burger free...
4. awek tu salah letak...

tu je yg aku dapat fikirkan...
tp hati aku kuat mengatekan no.2 atau no.3 adlh hipotesis yg tepat dan jitu...
korang setuju x??


update:
aku baru je menghabeskan Double Prosperity td.
peeerrrggggggghhhhhhh.....
nikmat sunggoh...
daging 2 ketol yg gedabak besar...
dgn sosnye yg melipah ruah...
bawang2 lebey sket...
x dpt aku nak gambarkn perasaan aku taim tuh...
fuuuhhh....

haaaa...
memang puas...
cukop puas...

sampai aku x bley nak makan burger free...
coz perot penoh...
dem...

4 comments:

It4Ch1 said...

tgk resit ni pun aku dah tau dah psl apa. klu kete ko ada sticker mcd pastu order lebeh 20ringgit, mesti dapat bende free

Dark-Emperor said...

tapi kan...
tapi lah...

rasenye aku xde lekat mane2 sticker mekdi kat badan aku...

coz aku bukan beli dari drive thru...

Alice said...

hahaha. kelakarlah! tapi rasanya sebab keempat lebih munasabah. hehe XD

Dark-Emperor said...

katekan tidak pade no.4...