Tuesday, January 12, 2010

Torrent

sape yg x kenal torrent??
haper sume maknosia kat muke bumi neh kenal torrent...
n raai gak yg jatoh chenta dgn torrent...
coz torrent dh tlg diaorg sume mcm2...
donlod lagu, citer, games, movie n mcm2 lagi...
torrent neh amat disayangi oleh kaki2 donlod...

ok cukop takat neh intro...
seperti yg korang sume sedia maklom...
ISP negare kite neh cam cilakas sket...
diaorg pi bantai throttle torrent kite sume...
dem...
aku penah pakai screamyx, maxshit dgn selkom...
sumenye phailed bab torrent...
knp??
sebab diaorg dh limitkn bandwidth tuk torrent...

aku sangkakan sume ISP kat mesia neh catuh lah...
tp hari neh berlaku sesuatu yg mengubah pandangan aku...
rupe2nye x sume ISP throttle natang neh...
satu2nyer harapan aku n memberikan aku harapan...
yg cukop x ternilai bagi aku...
thanks to Time...
satu2nye ISP yg aku baru hari neh dapat tau diaorg x limitkn bandwidth donlod...

x caye??
tgk screenshot neh...
tadaaa......

seperti biase...
sile klik pic tersebot tuk zoom yg lebey jelas...

haaaa...
cam x caye kan??
dah lame x merasekn perasaan cenggini...
bertahon2 dah x rase...
tgk lah seed dia...
just 13 connection je...
tp bley mencapai kelajuan mendonlod exceed 100kb/s...
tuk fail 500mb++ dalam sejam lebey je...
bayangkn kalau dapat seed 100 lebey...
speed dia pasti wau....
bukan wau bulan ye...

cube kalau pakai screamyx, maxshit n others...
heh...
jgn haraplah...
dgn 13 seed n saez fail 500mb++...
mau 2-3 hari baru siap...

oklah...
sekian je tuk hari neh..
hingga berjumpa lagi...
dalam pada hari yg same...
mase yg same...
dalam rancaaaaaaaaaaaaaangaaaaannn....

ape yg aku melalot neh...
wokey babai...

3 comments:

SN said...

apa kes torrent...aku torrent kalau terpaksa amat je...sethn lebih dah kot aku x torrent...guna la alternatip lain yg lagi laju beb

Dark-Emperor said...

ko tgk x fail yg aku donlod tuh...
Dragon Age DLC files...
cer bagitau derek donlod or alternatif laen yg mane ade...
YG FREE...

klu nak diikotkn aku kene bayar RM150++ tuk fail neh...

kat torrent pn susah beb nak carik fail neh...

SN said...

aku kata kalo terpaksa baru guna..so ko punya kes kalo ko kata susah jumpa jatuh terpaksa la....