Friday, February 12, 2010

DIRT 2

Lame dah aku x wat entry pasal game...
ok baru2 neh aku donlod game neh....

 
giler ah...
ni 1st taim aku donlod game...
ye aku adalah slowpoke...
aku tau org laen dh berzaman donlod game...
aku je sekarang nak kecoh2 donlod game...
ok abaikan...
aku nak citer pasal game neh...
dengan penoh kesabaran...
sampai peloh jantan aku menitis...
akhernye penantian aku selama 8 jam adalah berbaloi...

dapat gak aku maen game neh....
dengan hanya mendonlod je...
ape korang ingat senang nak tahan nafsu beli cd game...
susah tau x...
umpama menahan keinginan tuk merokok...

kalaulah rokok pn bley donlod gak...
kan best...

ok lah...
next entry baru aku citer pasal game neh....

(gamers reader: wadafak?? kate nak wat review game neh...buang mase je bace entry bangang neh...
aku: rileks lah dulu... aku nak pi berak neh...kang kalau aku terberak dalam seluar taim taep entry neh korang nak basohkan ke??)





1 comments:

Nazri said...

game racing kereta yg terbaik selepas era need for speed underground