Thursday, February 4, 2010

Email...

Hari neh tgh aku belek2 email...
sekali dapat satu incoming mail yg agak mengejotkn usus kecil aku yg bersambong dgn pundi kencing...

begini rupe email yg aku dapat...
owh apekah??
bile tahon hijrah kah aku masok website neh tuk jadi members??
giler betol...


pade sape2 yg berani bukak website neh bley la cube...
aku x bukak lagi coz takot....
takot nanti ade zombie keluar dari skrin laptop aku...
macam dalam citer the ring....

kalau dalam /k/ neh mesti ade yg bg komen...
it's a tarp!!!!
or if its from the internet then it must be true...

heh....







Edited:
Demmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......
aku dh try link tuh...
pakai username n password yg dia provide...
nampaknye real website neh...

heh ade org cube gunekan email aku tuk register tanpa kebenaran bertules....
mengikot undang2 suka hati mak bapak aku...
ini adalah salah mengikot akta 73 seksyen 5 bahagian 4...
bley dikenekan hukuman belanja aku makan minom sampai mati...

0 comments: