Sunday, February 14, 2010

Dirt2 V3 (Malaysia)

Perghhhh.....
x pernah2 aku wat sesuatu entry sampai V3...
nampak sg aku into this game...

kali neh aku nak citer pasal track kat mesia...
atau dgn lebey tepat lagi rally track kat rawang...
spt yg aku bgtau sblm neh track kat mesia hanye unlock bile dah capai level 11...
tp aku dah level 21 plak....
(saje je bagitau coz nak berlagak sket pd yg terhegeh2 dalam game neh)
wkakakakaka....

ok ape yg aku bley katekan...
game neh berjaye wat aku feel/rase mcm dimesia...
ceh macam la aku bukan kat mesia sekarang neh....
or should i say...
they do their homework before make this game...

dengan pokok2 pisang....
pokok kelapa sawit....
pokok kelapa...
semak samon kiri kanan track....
lorong2 yg kecik...
eh memang ciri2 estet mesia lah....

ok walaupon dia kate rawang...
tp name2 track dia memang aku x pernah dgr...
rasenye rekaan sendiri kot....
coz antara name2 track dalam game neh adlh....
Ladang Oleh....
Kampong Oleh....
Ladang Long....
Ladang Sprint...
Tanamera
ape lagi eh...
tu je kot yg aku ingat....

ni sket vid dari pc aku....
sorry grafik kurang memuaskan....
coz software converter aku problem plak...
so pakai yg murahan punyer....


neh kat Ladang Sprint rasenye kalau x silap aku...
vid kali neh ade sound...
coz aku dah cucok mic...
sile abaikan sore batok aku pade minit2 yg pertama....

owh ye....
daripada game neh...
aku belajar satu perkara yg menarek...
pokok pisang mesia adalah lebey kebal dari kereta....
kereta kemek pokok pisang gagah berdiri...
dem.....

oklah takat neh je lah...
tgh nak bersiap tuk cuti2 mesia....
4 hari aku hidop tanpa tenet nanti....
hari rabu baru balek...
maka hari rabu baru dapat bergelumang balek dgn tenet....
selamat bercuti sume...
adios...

0 comments: