Tuesday, March 24, 2009

Laju tu......

Pergh...hari ni aku rase meksis mempunyai perangai(bkn fifi) yg sgt baek....ini kerna aku cukop puas hati tuk hari ni dia nyer performance...siang td je aku sempat tuh donlod 3 muvie baru n lame....

antare citer yg aku sempat donlod:
1) The Punisher : War Zone (BD Rip)
2) Stuck (BD Rip)
3) Vacancy (BD Rip)

3 citer dlm mase ofis hour adlh sgt memberansangkn bg aku....klu x 1 citer je mau 2-3 hari baru siap....saket je hati....lyn utube td pn giler babeng smooth je buffering ahhaha....aku lupe plak nk copy screenshot benchmark tenet nyer speed time kat office coz time tu dpt 2mb/s....mmg puas hati la....

la ni kat umah dpt 1mb/s pn dh boleh puas hati bg aku coz slame ni cukop tseksa dgn speed yg x cecah 100kb/s pn...sadiskn....aku harap hari esok n seterosnye dia teros menten la speed camni....kat umah ni susah sket nk dpt over 1.5mb/s coz umah aku agak pedalaman...klu x caye leh tanye sesape yg pnah btandang kat umah aku nih....penoh dgn bukit bukau, simpang siur, liku liku kehidupan klu nk dtg umah aku....klu ilmu x cukop mmg boleh sesat la nk dtg umah aku....sampai mase tu korang kene cari tok imam tuk bg petunjuk jalan yg benar lg lurus ahhahaha......


0 comments: