Monday, March 16, 2009

Merehatkn diri kat umah...

Huii pagi td saje je pi klinik nk mintak ubat tahan saket....skali check punyer check aku dpt mc daa ahhahaha.....gilaer mcm2 soklan doktor tu tanye aku smate2 nk bg pain killer je....

Last2 aku ckp la kepale aku saket sejak 2-3 hari ni....giler babeng saket yg amat...tp siyes mmg saket giler n betul2 rase mcm nk hempas kepale ni kat memane...nk suh org tumbuk kepale aku ni pn ade...dh la tiap2 mlm asek x lena tido coz tibe2 je dia wat serangan mengejut kat pale ahhahaha....

Pagi td pas semayang pn tetibe saket balek...tp x kronik mcm smlm la...mlm td paling x bley blah...seb bek ade org yg sudi temankn aku berbicare n bg nasehat2 yg agak bernas tuk kurangkn saket pale aku nih....tp sejak jumaat mlm tu mmg aku tension giler babeng la coz ade bende yg betul2 peningkn kepale aku....sampai skrg ni wooo efek dia...giler ah....

hmmm td doc tu check tekanan darah skali....skali dia pn tkejut bile bacaan tekanan darah tu tinggi....dia ckp 164 kot klu x silap...tp mmg 160 lebeh la...sblm ni rekod2 aku 118-122 je...giler jauh seh bezanye....tp sbnrnye aku x tau menahu pn bacaan tekanan normal baper bacaan tekanan tinggi baper.....ni akan dtg nanti nk kene dtg klinik tu lg tuk pemeriksaan selanjutnye bile ade mase katenye coz takut aku ade darah tinggi tu yg aku asek migrain or hypertension....

setel je sume...giler babeng byk ubat yg dia bg...dh mcm saket konik dh aku nih.....pastu dpt mc even x mintak pn wahhahahaha....rase2nye aku leh je klu nk keje...tp dh dpt mc...rugi la klu x pakai ahhahaha....nasehatnye bykkn berehat...jgn pressure sgt dlm keje n hal peribadi....kurangkn minom kopi or milo....n bykkn minum air masak....ehhhh giler x bestnye wakakakaka....


Ubat2 yg dibagi....x termasok panadol ye tuan2 puan2...smlm mkn satu papan panadol pn x leh jln gak...giler dasat...

0 comments: