Sunday, March 8, 2009

Mode:Blur n blur soooo blurry....

Hmmmm ari nih aku ingatkn nk kemas2 umah....tp hampeh....niat just tinggal niat je....aku kemas meja komp aku je n aku bpuas hati....dari tmpat pembuanagan sampah trus jadi meja komputer yg sebenar2nye ahhahaha....owh ye...tgh kemas2 tu aku dh jmpe balik button ctrl...kini keyboard aku kembali sempurna ahhahaha....

part2 laen mayb esok kot baru aku wat....hari nih aku isi mase2 emas aku dihari sabtu dgn tido tido dan tido lg....bajet nk tido kejap kul 11....alih2 dkt kul 5 baru aku bgn....oooohhhhhhh apekah??? zohor aku burn....part yg paling best aku tido dgn x mandi pagi lg wakakakakaka.......

aku sbnrnye tgh tgu 2 game tuk PC nih....aku tunggu street fighter iv (x sabar nk menjahanamkn keyboard dgn joypad aku nih ahhahaha) dgn NFS Shift...aku harap kali ni NFS yg latest ni nanti x mengecewakn aku la... jgn dari NFS shift tuko jadi NFS Shit dh la....mmg aku ban NFS dr PC aku tuk selame2nye wakakakaka....pepehal pn mmg aku x menaruh harapan yg tinggi pn kat NFS legacy nih...dari ape yg aku tau gameplay dia mcm GRID...GRID bg aku mmg mantap n time tu dia kluar dgn prostreet...mmg kene titik la prostreet wakakakaka.....



Lupe plak nk tepek rupe meja komp aku pas menjalani proses pembersihan....



dak umah aku balik keje pun tkejut tgk perubahan meja komp aku nih wakakaka....
sblm nih mmg btul2 bsepah la...

0 comments: