Monday, March 16, 2009

Bengang umah aku dimasuki air...

Wargh.......rumah aku di naiki air......eh betul ke tatabahasa aku nih....ah lantak la...janji org phm wakakakaka......dikala aku tgh sedap2 lyn muvie aku x sedar lgsung air masok dr belakang umah.....

laju btul dia masok....kali terakhir aku gi dapur nk minom air elok lg lantai umah aku....xde lgsung hint hint air nk masuk....lgpn x expect la coz hujan pn baru turun....

pas minom air trus sambung lyn muvie...x lame pn rasenye dlm stgh jam aku nk pi toilet kt blkg plak nk mengencingkn diri....skali aku tkejut tgk fenomene aneh yg blaku dlm umah aku....bile plak air masok nih aduhaiiiiiiiiiiii........x pernah2 jd camni tetibe plak jd camni........slalu xde coz pernah hujan lg lebat dr ni n lg lame...xde la plak air ngade2 nk btandang umah aku....dh la x bg salam pastu lalu belakang plak tu ahhahaha...





terkial2 gak la aku nk membersihknnye...klu air je yg masok kire ok lg....ni dia ajak geng2 lumpur dia skali masok umah aku tanpe diundang....hui....tbakar gak la hati aku...dh la kene bersihkn sorg2 plak tu....dak2 yg laen sume maseh kat kg lg....huuuu sbg tuan rumah yg baek hati aku bersihkn la gak seorg diri tanpe tgu diaorg balek....klu nk tgu diaorg gak x tau la kul baper nk start bersihknnye ahhaha......

lame gak la nk sental2 n buang lumpur2 tuh...wat penat je aku kemas2 umah bersihkn lantai pagi td.....skali kotor balek....dari kul 5 la aku kejeknnye sampai la kul 8 lebey br siap...aduhaiiii pe la naseb aku hari ni......mcm2 dugaan menimpa diri aku...pas satu satu yg muncul dr hari jumaat mlm...mane la x aku asek migrain je 2-3 hari ni huhuhuhu....

0 comments: