Thursday, March 26, 2009

&^$*%*&^($%#

Pagi td time otw nk pi keje giler ah jem...klu abg jem tgk pn trus jem pale dia sambel mkn roti bsame jem ahhaha....aku memule agak kepelekan n rase cukop aneh dgn jem pagi td....coz biasenye situasi jem yg terok camni klu dh kul 8 je....tp bile aku pk pk balek...fuhhh ni lagi dasat dr jem kul 8......

1st thing dlm pale aku mayb ade xcident....klu x pn mayb ade road block....tp ape kejadahnye polis nk wat road block time camni...mmg bangang la...serious shyt bangang....so aku pn just go with the flow of the road n menanti dgn penoh kesabaran coz klu bayi yg baru pandai bjalan pn mesti lg laju dr keta aku ahhaha....

then aku nmpk electronic signboard tules ade kemalangan 400m dihadapan...heh...so betol la sangkaan pertama aku....then sampai kt tmpat xcident aku tgk dua keta je yg xcident...keta ape aku malas amek port...tp dedua bijik keta tu dh campak tepi....n aku tgk xde la heavy mane pn xcidentnye tp apsl jem mcm &%*%*^....

jln depan sket aku rase aneh...knp sume kenderaan gerak ketepi...rupe2nye ade lg xcident....hui...ade 2 xcident la....ni pn keta dgn keta gak....agak terok la dr yg 1st td.....then jalan lg...ade lg xcident....pergh....3 xcident dlm satu mase...ape kes?? yg ni kurang sket la dari yg 2nd...tp kat jalan byk la serpihan2 keta lps kiss....

citer ni x berenti disini je....coz depan maseh jem lg....tp kali ni bkn xcident...tp keta breakdown...tgh2 jalan plak tu...halamak mamat kancel nih....time peak hour nyer jalan time tu gak keta ko nk rosak kn.....lepas je keta yg breakdown jln trus clear sampai la ke tol puchong sunway....

sampai kat tol tu pn aku tgk ade mamat cine nih park tepi tgk keta dia pn remok bhgn depan....ksian plak aku tgk dia coz time tu dia lepak kat luar tgk2 keta dia sambil tepon n satu lg tgn dia asek la dok garu2 kepale....btul2 stress mamat nih...then lane sebelah aku ade kelisa maroon pn remok...tp ni depan blakang...aku tgk driver dia pempuan tp muke tenang je...depan dia plak ade waja...pn remok gak tp just kat blkg...yg waja ni syg...coz dh makeup chantek2 tp remok ahhaha....lepas je tol keadaan kmbali normal mcm biase...

owh mlm td JTT blangsong dgn jayenye...n trima kaseh byk2 diucapkn pd ncik mat krn sudi payong kami sume...JTT yg bmule dlm 8 lebey tamat lebey kurang dkat kul 12 dgn jayenye...aku sampai umah pn kul 12.30 pastu on pc jap ade offline msg dlm ym yg x menyedapkn hati....ah lantak lah..!!

0 comments: