Friday, March 20, 2009

Rase Sehat Sket..!!!

Assalamualaikum....huii hari ni aku rase sehat sket drpd hari2 yg sblmnye....dh lame x rase perasaan camni ahhaha....mane x nye...smlm balek keje trus stret tido sampai kul 6.30....dgn semayang ntah kemane tido je tau....

petang smlm mmg kepale aku di serang lg dgn tentera2 jahat yg menyebabkn aku saket yg amat....smlm paling lame aku bertarong dgn saket....lebih 6 jam..!! time nk balek pn abes sume org aku maki hamun yg mane wat silap kat jln raye....even kesalahan kecik pn...ape giler ntah aku siap tjerit2 dlm keta marah org tu wakakaka....ni sume migrain nyer psl....balek2 je aku trus telan pil tido 3 bijik yg terakhir sekali gus coz sblm2 ni sebijik x leh jln so amek 3 teros...time tu x pikir ape dh...ape nk jadi pn jadi la yg penting aku nk tido n saket aku hilang...

x sampai 5 min pandangan aku trus gelap....sedar2 dh subuh...huii dasat gak tido stret dari dkat kul 6 sampai 6.30 pagi esoknye....mmg tido mati la...xde mimpi ke ape...gelap je...seb bek x gelap trus tuk selame2nye ahhahaha....tp time sedar tu aku rase deria2 aku lmbt sket bfungsi coz pandangan aku kabur...telinga aku cam bgema2 n x brp clear ape yg aku dgr then kepale aku cam kebas....

owh...sebelum gerak pi keje td sempat lg aku install game kat pc aku ahhahaha....aku install game nih Dark Sector....



aku beli hari isnin tp hari ni baru install....dpt la men sekejap td sblm gerak pi keje...gambar leh thn...agak cun n rasenye lg cun dr PS3 n xbox360....gameplay stakat nih biase je bg aku coz baru je start men...tp x tau la seterusnye camner best or x coz x pernah men n amek tau....kene tanye org2 yg penah men kat xbox360 or ps3 la klu nk tau best ke x....nanti aku dh men jaoh sket br aku review game ni best ke x....

0 comments: