Monday, March 30, 2009

No Title...

aku baru je membalikkn kn diri ke rumah pas seharian kluar x reti2 nk balek wakakakaka.....mate nih ngantok lg sbnrnye tp aku xnk tido gak...klu ask tido je rugi la aku dgn mase2 yg blalu pergi camtu je...

smlm time keje ym fifi btanyekn mahukah pi umah bambil...dia sndiri pn x pasti lg...katenye nk nek dgn iori gi umah bambil tp aku ckp kat dia nek moto la jom....gerak sesame...then dia ckp nanti dia bgtau camner...siap pesan kat aku jgn tido nanti dlm kul 12 dia call aku....

aleh2 dlm kul 1 lebey aku plak yg call fifi...hampeh tul mamat nih...dia lak yg bantai tido....poyo je suh aku jgn tido tp dia yg hanyot...bincang2 nyer bincang kiteorg cadang lepak umah myo dulu....aku mane la tau umah myo kat ne...jmpe pn x penah...then aku tgu la ketibaan fifi kat ole2 sek18 coz menurut fifi umah myo dekat je dgn ole2....

then tiba di umah myo kiteorg bincang lg mau pegi ke x umah bambil...myo kate giler ke ape nek moto..jaoh tu...fifi plak ckp dh lambat dh pn ni...dh kul 3.30...nanti kang sampai umah bambil kene halau plak coz acara abes kul 4.00....hek eleh fifi nih...sape yg lmbt2kn mase sbnrnye nih wakakaka....

pas bincang2 kiteorg wat keputusan x pi umah bambil...then aku dgn fifi melepakkn diri kat umah myo...fifi men game dgn myo n aku plak tbungkang kat sofa umah myo...sampai la kul 4.30 baru aku tsedar coz bunyik enjin keta kezen myo yg kuat mcm motobot kat kole slangor wakakaka....

aku betanyekn myo nk pegi mane??..then myo cakap pi umah bambil...ehhhhhhhhhh aku rase kehairanan la..coz kate td x pi tetibe nk pi plak...myo ckp bambil call suh dtg gak...huh dgn rupe yg kusut br bgn tido trus menyiapkan diri tuk gerak pi umah bambil...then tgu fifi lg yg kluar jap pi beli surya kat sek.2 ....pergh...fifi nih betol2 melambatkn mase la ahhaha...

then kami pn btolak pi umah bambil...sblm tu pi umah pang dulu amek dia n sempat snap candid gmbr dia...pergh...giler klakar bile tgk balek gmbr pang tu...betol2 mcm kanak2 riang yg tgh belari melompat keriangan mcm baru lepas dpt kebenaran dr mak tuk kluar jejalan dgn kwn2 wakakakakaka....tringin aku nk tepek kat sini tp kene dpt psetujuan dr tuan bdn dulu...coz konpem2 dia x bg nyer letak gmbr yg klakar tuh wakakaka....dlm pjalanan kiteorg sume memikirkn sutu perkara yg same sebulat suara....iaitu tuk campak fifi kluar dr keta ahhahaha....ini kerna spanjang perjalanan fifi tlah wat perangai dgn kentut merata dlm keta then bcakap x abes2...pastu asek nk menang je plak tu wakakaka....last2 dia wat keputusan tuk senyap krn kami smua cukop bengang tp mulut dia maseh mengomel lg even kate nk diam wahahahaha....

sampai area umah bambil kul 7.30...tp masok umah dia kul 8...stgh jam tu kiteorg cari umah dia puseng2 x jmpe wakakaka...fifi siap jerit2 panggel name bambil seluruh astaria tuh ahhahaha....sampai2 kiteorg lepak mkn2 n borak2 sampai la kul 10.30 mlm....


bambil dgn doter dia...


ank bambil yg comei...18 tahon lg nk ajak kluar deting wakakakaka.....

pas lepak umah bambil lepak jln damai plak lyn shisha dgn barbican sampai kul 1 lebey....shisha kat situ mmg heaven la...x mcm kat tmpt len...superb ahhaha....then kiteorg pn beransor balek...hntr pang dulu then melepakkan diri kat umah myo sampai la kul 11 lebey pagi td....

then melepakkn diri kat rafi sek.18 dgn fifi....then balek...sekian laporan sy tuk hari ni ahhaha....

0 comments: