Friday, November 27, 2009

The Day After Yesterday

Heh kali neh tajok entry xnk ngalah mcm smlm...
ahhhahaha...

luka kat jari aku rasenye mcm dh puleh lah...
giler cepat semboh...
mcm wolverine plak...

wakakakakakakaka...
(heh in ur dream)

hari ni mcm smlm lah...
duk sengsorang kat umah...
menanti pakcik aku dtg umah tuk bg makanan...
bajet dia datang pagi...
tp kol 11 baru sampai...
seb baek aku x kluar...
ahhhahahahaha....

sampai je dia kat umah teros dia hulor bungkusan berisi makanan...
tadaaaa....


tp itu bukan la kejutannye disini...
then pakcik aku bg satu lagi bungkusan...
tadaaaa......


tu dia kejutan yg diberikan...
ahhahhaha...
bkn sakaton...
tp sedozen muwahahahahahahaha (gelak jahat)
x tau la aku leh handle rokok ni ke x?? (red soft pack)
coz biasenye aku isap marlboro light...

oppsss sori...
salah pic...


haaa ni baru la pic yg betol...
zzzzzzzzzzzzzzzzzz....
ni kalau tunang aku tau aku dapat rokok free mesti dia tarek muka...
heh...

hoooo hari neh aku mau pegi beraye umah dia...
kat sabak bernam...
yeay~~~~~~~~~~~~....

0 comments: