Monday, November 23, 2009

Kereta aku di"sontot"....

Pagi ni pagi2 lagi dah ade makhlok yg bikin hati aku panas...
keta aku telah di"sontot" dari belakang dek naza ria...
aku punyer la mengharap dia or keta satu lagi (kelisa) x langgar aku...
coz diaorg bdua tuh dari awal lagi berebot Q tuk bayar tol...
disebabkn diaorang berebot...
aku yg jadi mangsa...
ade ke patot...

agak kuat lah hentaman yg dia bg pade keta aku...
keta aku yg tgh brek bley bgerak sket kedepan...
badan aku pn bgoyang ketika hentaman...
n aku bajet bumper blkg aku kemek lah...

pas bayar tol park tepi...
tgk bumper blkg...
hebat gak bumper aku xde kemek...
tp calar balar gak lah...
plus cat bumper pn tertanggal...
klu cat balek neh mau makan 3-4 ratos neh...
haaaaaaaaaaaa duet lagi....

then tunggu si pelanggar bayar tol n bharap dia berenti tepi...
tgk2 pas bayar tol dia belah mcm tu je...
babi punyer keling...
kan dh aku mencarot...
bkn la aku nk bsifat perkauman atau org kedah panggel racist...
tp klu dah keling tu keling gak lah!!!

dah langgar bkn nak btanggong jawab...
teros blah mcm tu je...
ni dh kire kes teraniaya dah neh...
yg aku ingat driver dia keling...
naza ria hitam...
no plat BGP 3197...
x sempat amek pic keta tuh...
enpon kat dlm keta...
damn...

berikot pic umper blkg aku...





ape yg aku bley wat eh???

7 comments:

chuy4 said...

gi report ah.. dia salah kan

Dark-Emperor said...

dia langgar dari belakang...
dh tentu2 dia salah...
pas langgar aku reti plak dia nk Q betol2...
mengalah kat kelisa yg sememangnye kat blkg aku....

eksp said...

kasi repot polis.. tapi ko kena cepat ahh..sebelum dia buat report dulu kasi putar statement.. cepat!

chuy4 said...

ya betul... gi ah cepat.. skang DE.. gi skang.. eh dok baca lagi plak.. skanggggggggggggg DE

Dark-Emperor said...

hooo aku x gi report pn...
biarkan je dulu tunggu lagi terok dgn care cari mangsa tuk dia langgar blkg...
muahahahahahahaha.....

Kaki Gebang said...

Ape lu patut wat? Lu kene wat sit up kat tepi plaza tol tu bro.. =|

test said...

usah kan situp...
aku siap bjalan itek keliling tol tuh...