Saturday, November 28, 2009

Yesterday

yaaaaa....
hari semalam...
mari berseloroh tentang hari semalam...
semalam x jadi bertandang ke umah tunang aku...
atas sebab2 teknikal yg ntah pape ntah....
aku terkunci dari luar...
wakakakakakakakaka....

dah la aku sengsorang kat umah...
bley plak terkunci dari luar...
damn...

bkn la saje2 nk kunci diri dari luar...
mahupn cube untok wat magic dgn masok kedalam umah dengan pintu terkunci...
zzzzzzzzzzzz....

inilah dia pintu yg berjaye mengenakan aku dgn jayenye...


ok yg sebenarnye kunci pintu tu x baper nak betol...
so aku try2 la test kunci n bukak balek...
tgk ok je...
tp rase mcm x sedap hati aku try lagi sekali...
tp kali ni dgn pintu bertutop plak...
sekali bile nk pusengkn kunci...
terase keanehan plak...
kunci tu aku bley puseng 360...
gilerlah~~~~~~~~~~~....

aku dah cuak...
test lagi perkare same terjadi lg...
ahhhhhhh katelah kunci rosak...
sekali aku cabot anak kunci dari pintu...
dengan isi2 dalam kunci pintu tu pn join kluar...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

begini la rupe dia bile aku kluarkn kunci dari pintu...



urghhhh...
dah la terkunci dari luar...
pastu aku xde bawak pape plak tu...
enpon dalam umah...
dompet dalam umah...
rokok dalam umah...(eh penting ke neh??)
huuuuuuuuuuuu...

try nk bukak dari dalam thru tingkap...
sekali tingkap x bley bukak habes la plak...
coz bapak aku dh pasang jaring nyamok...
frame dia blok tingkap dari tbukak luas...

test jolok2 pakai skru driver...
seb baek ade tool box kat luar...
cheit bnaseb baek la sgt...
jutaan percubaan menemui kegagalan...

yg ade kat aku skrg ni kunci keta mak aku je...
bukak keta dia cube cari2 bende yg bley membantu...
haaa akhernye dapat gak sesuatu...
try punyer try...
dgn menggunakan skill kepakaran aku...
akhernye berjaye gak aku bukak pintu tu...

pakar tu x pakar sgtlah...
stgh jam gak lah aku test baru berjaye...
zzzzzzzzzzzzzzzz...
susah giler pintu neh...
klu dulu aku wat taim kat asrama n kat opis...
senang je...
yg ni susah plak...
x tau la samada pintu neh mmg susah or skill aku dah tumpol...
ahhhahahaha...

setel je sume...
call org2 yg berkenaan...
then call tunang aku ckp x jadi dtg...
pastu kluar pi beli kunci baru...
murah je...
baru 15 hengget...

balek2 nak pasang satu lagi cobaan datang...
manual xde...
arghhhh camner aku nak pasang kunci pintu neh...
last2 aku gune skill kepakaran aku taim sekolah teknik...
tgk2 n cube dari kunci baru n lame...
berjaye gak aku pasang...
senang je rupenye...
wat malulah klu dulu belajar teknikal tp x tau pasang kunci pintu rumah...
ahhhahaha...

haaaa ok lah...
mau kluar suda...
mau mengedarkn kad2 raye...
eh silap...
kad kawen...
adios.........

4 comments:

Kaki Gebang said...

Ko bole ganti indon repair pintu =|

Dark-Emperor said...

salah...
aku bley ganti nepal repair pintu =|

ayap said...

apsal ko taip sambil tido da...
gua pun zzzzzzzzzz...
eh, terjaga plak..

Dark-Emperor said...

tu la skill baru gua klu ko nak tau...
menaep sambel tido =|