Wednesday, November 25, 2009

Jemputan Ke Majlis Perkahwinan Aku...

Assalamualaikum n salam sejahtera buat pembace2 blog aku...

disini ingin aku menjempot semua pembace blog aku ke Majlis Perkahwinan aku

bertempat di:-

No.3 QRTS PKKP,
Jalan Sekolah,
Kg. Kuantan,
45600 Btg Berjuntai,
Selangor.
(13/12/2009)

diharap dengan kehadiran rakan2 sekalian dapat memeriahan lagi majlis kami...
sekian terima kaseh...

segale aturcare n map sile rujok kat bawah ni ye...







pade yg x nampak...
heh dah tentu2 x nmpk ye x??
pic pun kecik...
tuk zoom sile klik pic diatas tu ye...
baru la jelas...

lagi satu.... abaikan sungai klang tu ye...
ade technical error disitu...
yg sebenarnye sungai kuala selangor...

pepehal pun...
kehadiran anda semua adalah amat dialu2kn...
Terima Kaseh....

2 comments:

Kaki Gebang said...

Kalo takde aral melintang, sampai la aku.. (insyaAllah)..

test said...

ok...
aku akan reserve satu tempat khas tuk ko...