Thursday, November 19, 2009

Modern Warfare 2

tuk sekian lamenye...
akhernye game ni ditanganku jua...
hahahahaha....


klu yg no.1 agak best bagi aku...
aku harap2 yg sekuel neh lagi best lah jalan citer...
no.2 neh amek citer 5 tahon selepas no.1....

aku baru maen satu round...
next round sambong esok...
memule aku agak kecewa gak coz x dpt nk setting grafik n resolution...
memule kire haramjadah gak lah...
grafik sane sini pecah...
makai resolution 600x480...
zzzzzzzzz....

then tekan escape baru ade option...
heh semangat balek...
set sume kasi tinggi tahap dewa punyer...
overall bab grafik tuk permulaan mmg cun...
tp x test lagi bhgn2 yg meletop2 punyer...
amek skill regular...
bkn recruit ye...
agak mencabar lah...

dia gune engine baru tuk grafik..
yg ni nmpk lagi kemas lah grafik dia berbandeng yg 1st...

aku lupe nk print screen game neh...
tp yg pasti...
pc aku nyer grafik dapat lagi cun dari yg ni...

6 comments:

Kaki Gebang said...

Banyak twist game ni. Mesti ko dalam hati cakap :

"cis..wat penat je.."

takpun :

"demmm.."

=|

Dark-Emperor said...

hoooo...
twist yg camner neh??
dia byk minom pepsi twist eh?? =|

Kaki Gebang said...

lebey kurang la. Kadang-kadang die ade minum Radix cola gak

Dark-Emperor said...

capt. soap ade cakap "mai secawan" x??

Kaki Gebang said...

Ade. Time last2 =|

Dark-Emperor said...

utk 1st komen ko tuh aku dh tau kat ne...

part yg dia mengganas kat airport tu kan??