Friday, November 20, 2009

Soap Mactavish

Hari neh aku nk citer pasal Capt Soap Mactavish...
sape dia neh??
ape kene mengene dia dgn hidop aku??

hooo dia neh salah satu watak dalam Call Of Duty Modern Warfare 1 and 2...
klu dlm no.1 dia neh kire bley kategori agak hero lah...
klu dlm no.1 pangkat dia private je...
siap name dia jadi bahan dek org atasan =|
"soap?? what kind of name is that??"
tu ayat yg aku ingat lah...
dlm siri no.2 neh dia suda naek pangkat...
jadi kapten...
bkn kapten bola sepak ye adek2...
tp kapten dlm team dia...
x hengat la plak name team dia...
yg aku ingat ade 3 nombor...
141...
konon2nye tu team yg hebat didunia...
only the choosen one can enter that team...
heh pandai2 je aku menambah "perisa"...

ok berbalek pd si sabon neh...
eh silap...
soap...

aku agak terkejot lah tgk appearance dia dlm siri modern warfare 2 neh...
bkn tkejot sebab hodoh ke ape...
rupe dia mmg kool...
bak org jawa kate badass/kickass nyer rupe...
tp tu la...
yg wat aku tkejot adlh aku perasan rupe dia seakan2 mcm turok...
setiap kali watak soap neh muncol aku asek teringatkn turok...

turok neh watak game dlm turok...
ape kehal ntah letak name watak game sbg title game...
mane yg x tau game turok tu hape...
meh aku terangkn pakai spotlight...

game neh...
eh malas la nk citer...
korang pi tanye pakcik gugel turok tu game hape...
tp pepehal pn meh aku tepek pic soap dgn turok...
korang nilaikan...

ni pic soap mactavish...


yang ni pic turok...


aku rase diaorg ni saudara kembar yg terpisah lah...

8 comments:

Kaki Gebang said...

Siap ade cite psl Soap tu.....
Tapi watak aku paling suke dlm MW adalah Gaz utk part 1, and part 2, aku suke Ghost...

Dark-Emperor said...

jap jap...
gaz ni watak yg jadi tahanan tu ke??
yg kite kene selamatkn dia tu eh??
hilang ingatan lah...

ghost mmg best...
dia menembak lagi tepat dari soap...
pastu topeng muke dia brutal beb...

Kaki Gebang said...

Tau takpe, topeng muke die kool. Tu sebab aku minat.

Yang jadi tahanan tu Nikolai. Gaz yg pakai cap tu. Last2 mati kene tembak kat kepala oleh Imran Zarkhaev tu. Sadis.

Dark-Emperor said...

hoooo ok ok...
aku suda ingat...

dia neh byk tolong si sabon sebelom mati...
tp siyes cakap lah..
aku mmg x sangka lah dia mati dlm jalan citer tuh...

Kaki Gebang said...

Tula, aku hampir mengalirkan air mata gak la time tuh... =|

Anonymous said...

ish, asal aku gi blog ko je, aku mesti ada keinginan nak upgrade pc aku n main game baru. tp tak terbuat buat pun. hahaha.

Dark-Emperor said...

pazi...
diakn..
klu kite nak sesuatu kene teros wat...
x bley tanggoh2...
klu x sampai 7 keturunan pn blm tentu terlaksana =|

epi...
aku dh maen sampai day 5...
mmg betol la kate ko...
jalan citer penoh dgn pepsi twist...
byk kejutan lah jalan citer dia...
capt price pn ade balek...

lagi sekali org yg ko minat mati...
(ghost)
sadis betol kene belot dgn org atasan...

skrg ni aku kat level orang2 otai dari part 1...
nikolai price dgn soap bganding bahu...

gempak seh...

Anonymous said...

Good dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.